Ми зібрали у пасьянс усі факти і на основі цих фактів зробили висновки

Факт перший і загальновідомий — на вильоті з Білгорода у бік Росії було збито військово-транспортний літак Іл-76.

Факт другий — уранці цей літак прилетів із Сирії. Летів за маршрутом Сирія-Саудівська Аравія-Іран-Росія

Факт третій – було скасовано обмін полоненими українськими військовополоненими.

Далі факти пішли косяком — українська сторона зняла з інформаційного поля новину про те, що Україна збила російський військово-транспортний літак.

У полі, де впав літак, не пустили російських мнсників і медиків. Місце падіння було оточене і за оточення пускали лише співробітників ФСБ.

У Росії почали розганяти тему, що літак був з українськими військово-полоненими і був збитий українськими системами ППО.

США раптом відхрестилися від будь-якої причетності до інциденту

Однак при цьому фотографії поля усіяного тілами майже 70 людей не давали. Була фотографія із загиблим пілотом літака. Одна.

А ось тут пішло те, що ніколи не було при жодному збитті російських літаків під час війни. Росія ініціювала скликання РБ ООН щодо збитого військово-транспортного літака.

Правда цікаво? За тиждень до цього збили відразу два дуже схожі літаки, але в жодному випадку про РБ ООН не йшлося.

Росія педалювала тему, що на борту були українські військовослужбовці, але жодного фото протягом доби в інформаційному полі не з’явилося.

Правда цікаво та інтригуюче?

А тепер версія яка пояснює все.

На борту Іл-76 були іранські фахівці.

Саме в Україні почали відзначати, що в її небі з’явилися перші новітні реактивні Шахеди з Ірану.

Новинка, яка вимагала участі іранських інженерів для роз’яснення технічних особливостей застосування нової зброї.

Офіцерам КВІР цікавим був досвід практичного застосування новітніх модифікацій шахедів на полі бою.

І тут усе стає гранично ясно.

США спростували свою причетність до падіння літака з іранськими інструкторами, щоб уникнути ескалації своїх відносин з Іраном. На Близькому Сході і так гаряче, нема чого там доходити до точки кипіння ситуації.

Фотографій поля засіяного вбитими також не було — тіла всі були у формі корпусу вартових ісламської революції і видати близько 60-70 осіб за українських військовополонених було б важко, небезпечно та й нема чого.

Оскільки пасажири були з Ірану, а інциндент був на території Росії, то вам звернення до РБ ООН — злісні хохли збили літак з іранцями над територією Росії. Це бп міжнародний інцидент.

Про всяк випадок українська сторона приглушила свою участь у збитті цього літака, не було б без необхідності доводити до крайності українсько-іранські відносини.

Тим більше, що окрім української сторони збити літак могли самі росіяни через відображення атаки дронів на росію, що проходив приблизно в цей час.

Уважний читач міг відзначити, що цього дня о 10 годині ранку російськими каналами пройшло повідомлення про збиття ними дрона, що прямував углиб країни.

Збити військово-транспортний літак могли російські ДРГ зі складу Легіону Свобода Росії, принаймні вони почуваються в Білгородській області як у своїй кишені.

До чого тут українські військово-полонені та скасування обміну полоненими

При тому, що цей літак висадив частину іранських інструкторів і вантаж, імовірно нові шахеди та системи управління, вилетів із Білгорода на аеродром Чкаловський, у Підмосков’ї.

Звідки ці українські військово-полонені і мали бути доставлені до місця обміну, на аеродром десь біля кордону, біля точки обміну.

Але оскільки літак яким українських полонених мали везти з Підмосков’я був збитий, то природно обмін був поставлений на паузу.

Оскільки обмін було поставлено на паузу, то українська сторона зібрала в Києві сім’ї полонених для роз’яснення ситуації. Що їх рідні живі, а не лежать на полі в Білгородській області.

Там, у Білгородській області, лежать інженери та офіцери КСІРА

Хто збив і чому збив цей злощасний літак автор має думку але це не тема даної статті

Автор — Ігор Іванович Луценко

Джерело — Новини Генічеська та України

От admin