В Херсонській ОДА проаналізували якість надання адмінпослуг

Відповідно до інформації викладеної у розпорядження глави Херсонської ОДА від 17.03.16 р. №199, в якому йдеться про аналіз якості надання адміністративних послуг органами державної влади та місцевого самоврядування, зазначені послуги не надаються на належному рівні.

Так, незважаючи на рекомендації щодо усунення недоліків у роботі Центрів, наданих за підсумками проведених спеціалістами Департаменту економічного розвитку та торгівлі обласної державної адміністрації перевірок, Каланчацькою районною державною адміністрацією протягом 2015 року не усунуто недоліки в роботі Центру. Зокрема, не забезпечено розміщення Центру в належному приміщенні за адресою: вул.Леніна, 9 (два кабінети загальною площею 30 кв.м), на сайті в розділі «Адміністративні послуги» розміщено неактуальну та неповну інформацію щодо послуг, які надаються через Центр, що є прямим і грубим порушенням вимог чинного законодавства.

Неналежним чином організовано роботу Центру Каховського району: відсутні інформаційні та технологічні картки на адміністративні послуги, бланки та картки заяв, обслуговування громадян забезпечує лише 1 адміністратор, до розпорядчих документів Центру не внесено відповідні зміни згідно з вимогами чинного законодавства.

Керівництвом Херсонського міськвиконкому не вжито вичерпних заходів для виділення Центру належного приміщення з метою поліпшення якості обслуговування громадян шляхом встановлення систем обробки телефонних дзвінків та управління чергою.

Не відповідає вимогам Примірного регламенту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588, загальна площа секторів очікування й обслуговування Центрів Великолепетиського, Високопільського, Голопристанського, Горностаївського, Іванівського, Каланчацького, Каховського, Нижньосірогозького, Нововоронцовського, Скадовського, Чаплинського районів та міст Каховка, Нова Каховка і Гола Пристань. Це унеможливлює забезпечення необхідних умов для розміщення уповноважених посадових осіб суб’єктів надання адміністративних послуг у приміщеннях Центрів з функціонуванням так званих закритих зон («бек-офісів»).

Лище в Центрі Горностаївського району знаходиться представник районного управління міграційної служби. Готові забезпечити належні умови для розміщення представників міграційної служби Центри Високопільського, Генічеського, Голопристанського, Каланчацького, Новотроїцького, Скадовського районів та міста Херсона.

Проте, за повідомленням управління Державної міграційної служби України в Херсонській області, через скорочення штатів неможливо делегувати представників цього управління для участі в роботі Центрів.

Разом з тим, на сьогодні в усіх Центрах забезпечено робочі місця для державних кадастрових реєстраторів територіальних підрозділів Держгеокадастру в області, які здійснюють консультування громадян.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», у зв’язку з ліквідацією посад державних адміністраторів дозвільних центрів вивільнених працівників переведено на посади адміністраторів Центрів.

Однак у Білозерському, Каланчацькому, Каховському, Скадовському та Чаплинському Центрах прийом громадян та суб’єктів підприємницької діяльності здійснюють лише по 1 адміністратору, що не забезпечує зручність і комфортні умови для надання адміністративних послуг громадянам.

Фінансова забезпеченість Центрів залишається на низькому рівні (не виділяються кошти навіть на мінімальні потреби, а саме на комп’ютерну техніку та канцелярське приладдя). Так, у 2015 році на матеріально-технічне оснащення Центрів за рахунок районних і міських бюджетів через відповідні цільові програми було передбачено та освоєно кошти лише в Білозерському, Генічеському, Голопристанському, Каланчацькому, Нижньосірогозькому, Нововоронцовському, Новотроїцькому районах, містах Гола Пристань, Нова Каховка, Каховка і Херсон.

Share Button

Следите за новостями Gazeta.ks на Facebook

 

 

 

Оставить комментарий.

Уведомлять
avatar
300
wpDiscuz