В Херсонській ОДА обговорили проблеми ЖКГ

Сьогодні відбувся «круглий» стіл на тему: «Формування прозорих відносин споживача та надавача послуг на ринку житлово-комунального господарства».

Обговорення відбулось за участі заступника голови ОДА Олександра Адамчика, президента Експертної Міжгалузевої Асоціації України Ольги Максименко та заступник директора Департаменту систем життєзабезпечення та житлової політики Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Світлани Старцевої.

У вступному слові Олександр Адамчик зазначив, що регіональна політика області спрямована на прискорення реформування галузі житлово-комунального господарства і є питання, які необхідно врегулювати на державному рівні, рівні міністерства, вирішувати на місцях: «Сподіваюсь, що органи місцевого самоврядування у  найближчий час розпочнуть реформування галузі, що забезпечить ефективність управління житлом та підвищить якість надання житлово-комунальних послуг».

Питання прозорих відносин постало через прийняття Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та теплопостачання», який визначає засади комерційного, у тому числі розподільного, обліку послуг з тепловодопостачання та забезпечення відповідною обліковою інформацією споживачів цих послуг.

Позицію Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України щодо впровадження реформ у сфері ЖКГ окреслила Світлана Старцева і зазначила, що державна політика сфери має будуватись навколо потреб споживача, бути максимально ефективною та прозорою.

У ході «круглого столу» Президент Експертної Міжгалузевої Асоціації України Ольга Максименко презентувала 1-ий етап проекту «Підвищення прозорості механізму впливу споживачів на постачальників житлово-комунальних послуг» акцентувавши увагу на професійній підготовці фахівців для галузі.

«Ми розробили рекомендації щодо вибору і навчання ефективних управлінців, які будуть очолювати ОСББ для того, щоб їх робота була ефективною — людина у ролі керівника повинна навчитись менеджменту та насправді мати бажання піклуватись про людей і місце, де живе», — зазначила під час виступу Ольга Максименко.

Також під час «круглого столу» були розглянуті наступні питання:  «Професійна підготовка фахівців – базовий чинник формування інститут професійних управителів», «Питання формування системи «збалансованості інтересів» суб’єктів сфери  житлово-комунальних послуг», «Об’єктивне інформування споживачів як базова умова забезпечення захисту прав споживачів в сфері надання житлово-комунальних послуг».

Share Button

Следите за новостями Gazeta.ks на Facebook

 

 

 

Оставить комментарий.

Уведомлять
avatar
300
wpDiscuz