Питання пасажирських перевезень має вирішуватися узгодженням інтересів усіх її учасників

Саме з такою метою 06 березня голова  обласної державної адміністрації провів нараду з перевізниками, які надають послуги пасажирських перевезень в обласному центрі. Загалом в Херсоні 5 основних таких підприємств.

Тим не менше вони не рівноцінні за чисельністю автобусів, а значить і кількістю маршрутів. Більше того, як виявилось ті, хто зараз працює за результатами конкурсу на пасажирські маршрути не є стовідсотковими власниками автотранспортних засобів, які на них працюють. На цьому, до речі акцентував свою увагу і голова ОДА «підприємство, яке має статус транспортного не може мати тільки шосту частину власних автобусів від усього автопарку, який працює на маршрутах, яке воно виграло за конкурсом». Адже таке посередництво може впливати на завищення ціни проїзду.

На нараді очільник області приділив особливу увагу питанню оптимізації роботи міського транспорту загалом: «Графіки маршрутів мають бути максимально зручними для всіх пасажирів без виключення. Незалежно від фінансової вигоди для перевізника. Саме для цього владою і розробляються пакети маршрутів на конкурси. Серед головних критеріїв завжди мають виступати кількість можливих машин на маршруті, їх технічний стан та, навіть поведінка водіїв з пасажирами». Міський голова, якого запросив на зустріч голова облдержадміністрації, також висловив свої зауваження перевізникам саме з приводу непоодиноких випадків недостойної поведінки маршрутників.

Голова ОДА Андрій Гордєєв  запросив на зустріч і представників фіскальної служби і Чорноморського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки. Метою було визначення прозорості надходжень податків а також відсутність або навпаки наявність порушень, на які часто скаржаться пасажири. Перевізники відповіли, що працюють в правовому полі і звичайно використовують всі можливості для мінімізації сплати податків, які надає законодавство.

У перевізників були зауваження до патрульної поліції, яка сьогодні зупиняє та висаджує пасажирів, які ідуть стоячи в маршрутних таксі. Представник національної поліції повідомив, що наразі справді проводиться відпрацювання громадського пасажирського транспорту з цією метою, але лише тих мікроавтобусів, в конструкції яких не передбачені стоячі місця, що має на меті забезпечити безпеку пасажирів.

Перевізники також надали розрахунки витрат, які формують нову ціну на проїзд. Громадськість та голова облдержадміністрації у свою чергу ставлять під сумнів їх розрахунки. Очільник області доручив провести внутрішній аудит наданих витрат. Як при цьому додав голова ОДА, звертаючись до перевізників: «Ви маєте надати такі свої пропозиції, щоб тарифи були прозорі для людей».

На нараду крім представників відповідних служб і міської влади запрошувалися і депутати Херсонської міської ради, які втім не прийшли. Очільник області дав доручення наступного разу запросити їх кожного особисто, адже народні обранці не мають ігнорувати питання, яке дуже хвилюють їх виборців.

Ця робоча нарада дала старт для вирішення цього питання шляхом укладення меморандуму між усіма зацікавленими сторонами процесу здійснення пасажирських перевезень, який планується укласти після всебічного вивчення ситуації, що склалася на ринку пасажирських перевезень і узгодження позицій усіх його учасників.

Share Button

Следите за новостями Gazeta.ks на Facebook

 

 

 

Оставить комментарий.

Уведомлять
avatar
300
wpDiscuz