Чиновниця ХОДА розповіли про свої вояжі на користь Херсонщини

Звітуючи на сьогоднішній колегії ХОДА про заходи, направлені на підвищення туристичного та інвестиційного потенціалу Херсонського регіону, начальник профільного департаменту ОДА Татьяна Волинць доповіла, що для створення привабливого туристичного іміджу Херсонщини, розвитку внутрішнього та в’їзного туризму департаментом проводиться системна рекламно-іміджева кампанія.

Так, з 30 березня по 01 квітня організовано презентацію туристичних та курортно-рекреаційних можливостей області на масштабній Міжнародній туристичній виставці Uitt-2016 «Україна — подорожі та туризм» у м.Києві.

У рамках виставки в інформаційному агенстві «Інтерфакс-Україна» проведено прес-конференцію на тему: «Херсонщина туристична — альтернатива відпочинку в Криму».

Також туристичний потенціал області з початку року представлено на Міжнародному туристичному форумі «Україна-Грузія: літо 2016 року» (м.Батумі, Грузія), Одеському туристичному бізнес-форумі , Міжнародному фестивалі «Слов’янські театральні зустрічі» в м. Чернігові та в Національному академічному драматичному театрі імені Івана Франка в м.Київ, Міжнародній туристичній виставці «Expo-Batumi» ( Батумі, Грузія).

Share Button

Оставить комментарий.

Уведомлять
avatar
300
wpDiscuz